Ny detalj.

Jim och jag gick in en sväng på Klassisk Form här i Luleå. Jag skulle kunna köpa hur mycket som helst från den butiken, så mycket fina (dock ack så dyra) klassiska inredningsdetaljer. Då hittade vi detta fina kranium, jag tror det är någon typ av gasell?
 
Självklart är den inte äkta, utan är gjord i något typ av lera eller gips eller nåt. Ganska tung faktiskt. 695 riksdaler fick vi betala för pjäsen, så jäkla värt!
 
Vi absolut älskar den. Dock inte på denna hemska tapet .. men den ska ju bort inom en snar framtid så det problemet är ju nästan redan löst. 
 
 
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.