Vad jag fick i julklapp

IMG_0352
Jag måste ha varit väldigt snäll iår. Jag är så oerhört tacksam över allting jag fått av mina nära och kära. Självklart är inte julklapparna det viktigaste på julafton, precis som jag tidigare nämnt tycker jag att vi ska dra ner på presenterna. 

Det som fanns i mina paket iår var:
      ☃ Olivolja från Hemmagastronomi (Till både Jim & mig)
      ☃ Ett presentkort på Hemmagastronomi (Till både Jim & mig)
      ☃ En låda med Lush produkter (Till både Jim & mig)
      ☃ 6 månaders prenumeration på Glossybox
      ☃ Fitbit ChargeHR
      ☃ Plantronics Backbeat PRO
      ☃ Michael Kors Collins väska
      ☃ Pengar
 
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.