Fulländad lycka?

 
[LÄNK]
 
 
 
 
 
Min sambo och jag har alldeles nyligen köpt vårt första egna boende, visst vi har varit sambos i ca ett år men bott i ett hus vi bara "lånat". Nu är det dags att snart flytta in i vår helt egna bostadsrätt, vi spenderar kvällarna och helgerna med att packa ner allt vi äger och har i flyttlådor. Känns det alltid såhär underbart och spännande? Självklart vill man helst köpa alla möbler på nytt, men det är inte helt realistiskt för oss. Dock har vi beställt ett nytt köksbord samt stolar, jag hoppas till tusen att det blir lika fint som jag hoppas i köket. Med tanke på att flytt är det enda jag tänker på i nuläget så går pinterest varmt, jag kollar på heminredning kvällarna igenom.
 
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.