Lite behövligheter

Inför vår lilla resa till huvudstaden behövde vi köpa lite behövligheter, sånt som är ganska tråkigt egentligen. Hittade dessa på Apotek Hjärtat, deras egna serie. Har aldrig testat dem innan, dock var de i bra storlek för att ta med i necessären. 29 riksdaler styck för schampo och balsam, 35 för duschcremen. Helt ok!
 
Jag behövde lite nya grejer också, eftersom min hy är knastertorr fick det bli denna serie. Har haft den förut och tycker den fungerade bra, är inte särskilt kräsen faktiskt.
 
Rosa och fint, kommer göra sig bra i badrumsskåpet och på nattduksbordet.
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.