En riktig guldklimp.

IMG_9632
Sprang in på H&M en sväng häromdan, då stannade jag upp ett ögonblick vid deras nya sminkkollektion. Där fastnade mina ögon på denna produkt. 59.50 var prislappen, jag tvekade inte en sekund. 
 
IMG_9635
En krämögonskugga i färgen GENTLEWOMAN som är en vinröd färg som drar lite åt lila. Konsistensen på skuggan är lite som mousse, om ni testat Maybellines Color Tattoo så är denna inte lika fast i konsistensen. Den liknar mer Max Factors Excess Shimmer Eye Shadows. 
 
IMG_9637
Som så många andra sagt, H&M får verkligen tummen upp för de nya förpackningarna. Riktigt snygga! 
 
IMG_9639
Detta är skuggan swatchad, bra pigment och mycket lättarbetad. Jag testade den i helgen och hållbarheten var verkligen över förväntan, den hamnade inte i mina fina linjer på ögonlocken utan höll sig snygg hela kvällen. Om jag känner mig själv så kommer det flytta in fler av dessa skuggor i min sminkkollektion snarast. 
 
Jag kan verkligen rekommendera denna cremeskugga, helt klart värd 59.90:-
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.