En självklarhet hemma hos oss

IMG_0669
Här hemma har vi en stående favorit i badrummet. Nämligen något så enkelt som en handtvål från Urtekram. Den finns alltid hemma, dessutom använder jag en deodorant från samma märke fast i Aloe Vera varianten. Den är också superbra!  
 
IMG_0663
Den är både ekologisk och vegansk, vilket jag personligen tycker är superbra! Lite dyrare än icke ekologisk handtvål, men jag lägger gärna de extra kronorna. Tvålen torkar inte ut händerna och luktar fräscht, har bara bra saker att säga om den. 
 
För fyrtiofem riksdaler á 380 ml blir handtvålen din.
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.