Glossybox: Februari 2016

IMG_0835
I min glossybox denna månad hittade jag lite smått och gott. Jag tänkte rada upp dem är nedan åt er.
 
  • ORAL-B 3D White Luxe Perfection Toothpaste : *gäsp*
  • Elizabeth Mott Queen of the Fill : Ögonbrynsprodukt
  • Emité Make Up Diamond Heart Base Primer : Lystergivande primer
  • Benefit They're Real Tinted Lash Primer : Mascaraprimer
  • Glazel Visage Pressed Rouge Mini : Rouge
Har faktiskt hunnit testa alla produkter utom tandkrämen och jag gillar dom verkligen. Rouget är fantastiskt fint, älskar verkligen färgen. Tror det kommer bli en storfavorit. Ögonbrynsprodukten är även den bra, fin färg som gick åt det kallare hållet. Primern gav lyster, dock tyckte jag inte sminket satt bättre än vanligt i övrigt. Mascaraprimern från Benefit var bra, har haft den både som primer och även testat att använda den som en vanlig mascara. Tror dock inte jag skulle orka använda en sådan primer varje dag, men lite då och då. Gav ett naturligt resultat som mascara och gav ögonfransarna mer längd och volym som primer. 

Skulle sammanfatta detta som en bra box, produkterna var i bra storlek och man kan använda dom till vardags. Tummen upp för glossybox denna månad!
 
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.