Tankar, funderingar och nuläget.

2016-02-09 11.54.41 1
Jag spenderar en hel del tid på Hermelinen nu för tiden, vilket innebär mindre tid till annat. Sex dagar i veckan spenderar jag där, minst en timme åt gången. Vilket ni kan räkna ut själv blir endel tid. Det är en orsak till att bloggen har fått lida de senaste veckorna.
 
2016-02-06 11.26.51 1
Utöver att jag spenderat endel tid på att träna har jag inte hunnit ens hälften av allt jag velat hinna. Det vill säga fotografera, sy, baka osv. Har haft alldeles för lite tid att vara kreativ, vilket har gjort att jag istället hunnit fundera en massa. Bland annat har jag börjat överväga att klippa en lob, fast jag tycker ändå om mitt långa hår, men det skulle samtidigt vara roligt med lite förändring.
 
2016-02-23 09.17.55 2
Annars har jag njutit av mitt vardagsrum de senaste dagarna. Tankarna har gått fram och tillbaka angående hur jag ska dekorera. Tror minsann att det blir en beställning från Royal Design eller Rum21 inom de närmsta dagarna, är sanslöst sugen på en stor Omaggio vas från Kähler, ljusstaken Constella från Klong och lite annat smått och gott.
 
2016-02-23 09.32.31 2
Har tagit in mitt gamla soffbord igen, ett ganska litet bord i vitpigmenterad ask. Det passar in otroligt bra i färgskalan vi har just nu, däremot måste jag fundera på hur jag ska dekorera min mässingbricka. Måste ha fler nivåer, inte bara högt och lågt.
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.