En helt vanlig söndag.

Jag tänkte att ni skulle få följa med mig i vad som hände på Söndag. Egentligen inget fantastiskt, men personligen tyckte jag att det var en ypperligt fin dag.
 
2016-01-24 07.19.08 1
Både lördag och söndag spenderade jag ensam, Jim åkte till Kalix på eftermiddagen på lördag och stannade till middagstid på söndag. Vilket innebar att jag var helt ensam med katterna och kunde ta det lugnt och göra vad jag ville. Jag tog vara på situationen. Redo för nya äventyr kring lunchtid på söndag i bilen påväg in till stan. Som tur var bjöd Luleå på ynka femton minusgrader. Nästan sommarväder ju.
 
2016-01-24 07.19.06 1
Allting var så himla fint, ljust och krispigt. Älskar när vi får sådana här fina vinterdagar. Inne i stan vandrade jag omkring, tittade på materiella ting, drack en latte och tillslut spenderade jag endel pengar inne på Lagerhaus. Vilket inte var helt oplanerat. Tillbringade ungefär 2.5 timme i stan och efter det bar det hemåt, nöjd och glad över att få träffa Jim.
 
2016-01-24 07.19.05 1
På kvällen passade jag på att ta en springtur. Trotsade de sexton minusgrader som visades på termometern, drog på mig hörlurarna, värmeväxlaren och reflexvästen. Ut och röra på sig var de ja, dock blev det endast en sväng på drygt tre kilometer. Vilket tog tjugo minuter, så det var inte direkt något fantastiskt pass. Men det var ändå skönt att röra på benen. Börjar komma in i löpningen nu, det är faktiskt riktigt härligt. 
 
Efter träningspasset tog jag en lång dusch och spenderade resten av kvällen i soffan tittandes på Jane the virgin på Netflix, sjukt bra serie. Kan verkligen rekommendera den!
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.