Den lyxen jag aldrig trodde jag skulle kalla lyx

Lyxen jag pratar om handlar om att ha egna smultron. Självklart behöver det inte vara precis smultron, utan egentligen vad som helst. För mig är det dock mina smultron, de jag ser mogna i min rabatt, kunna äta av när jag ser ett illrött bär. Den lyxiga känslan att kunna gå precis utanför dörren och plocka in röda juveler att pryda soygurten med antingen till frukost eller kvällsmat. 
 
Det är de små sakerna i livet som ger det en guldkant. Kära ni, tänk på det. Det är inte de stora sakerna som inträffar sällan som gör livet fantastiskt utan det är de små ögonblicken som ger livet en glittrande guldkant.
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.