En underbar hetta

De senaste dagarna har staden kokat. Solen har stekt på en klarblå himmel och termometern har visat upp emot trettio plusgrader. Jag har smort in mig med solskyddsfaktor slaviskt för att inte bränna sönder mig totalt. Men icket ska en klaga, det är fantastiskt att vi kan få så varmt på sommaren. I alla fall några riktigt varma och sköna dagar varje sommar. Det viktigaste är ändå att få i sig vätska, vilket är något både Jim och jag har fått jobba på ordentligt. Det är så otroligt lätt att glömma bort den enkla detaljen. Imorgon ska jag fortsätta njuta av värmen, för enligt väderproffsen ska det vara varmt några dagar till. 
 
Jag hoppas ni har en lika underbar sommar som jag 
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.