Fem ögonglimtar i kvadrat

Från förra helgens surströmmingsmiddag, jag älskar det fantastiska ljuset som sensommarkvällarna bjuder på. Dessutom innehåller denna bild några av de bästa sakerna med sommaren, havet samt svärmor och svärfars båt.
 
Jim och jag har testat Max nya lyxshake med hallon och lakrits smak. Den var dögod, dock absolut inte mjölkfri. Så jag smakade en klunk och sedan fick Jim avnjuta resten!
 
En förmiddag fick jag spendera i sängen, mådde otroligt dåligt pga att jag inte druckigt nog mycket vatten dagen innan. Var helt utslagen fram till lunch, då började det ordna upp sig. Dock mådde jag inte riktigt bra förrän på kvällen. Det är galet hur viktigt det är att komma ihåg och dricka ordentligt. 
 
En eftermiddag tog vi två hinkar och begav oss ut i skogen. Det är sådan fruktansvärd lyx att ha skogen som granne, några få minuter behöver vi promenera för att befinna oss i ett blåbärshav. 
 
Kvällarna spenderar vi oftast på golfbanan, kvällarna är så fantastiska denna årstid. Förutom myggen såklart, det finns miljontals och aggresiva är dem. Det är otroligt tacksamt att det finns myggmedel, ingen golfrunda utan det i bagen kan jag lova.
 
 
 
 
 
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.