Min kväll med mormor

Vårt firande började med en middag ute på terassen på kulturens hus. Där pratade vi om allt från himmel och jord - precis som vi alltid gör. Mormor och jag.

Efter middagen slunkit ner tog vi en kaffekopp och njöt av solen ett tag till. Självklart delade vi på en chokladboll också, sockerfri dessutom. Mycket god måste jag säga, ska försöka återskapa receptet här hemma.

Till sist avslutade vi med bio, vi såg Livet efter dig och den var så himla fin. Jag hade gråten i halsen kan jag lova. Den filmen rekommenderas verkligen.

Det var en så himla fin kväll, bara mormor och jag. Det är en ynnest att jag får dela min födelsedag med henne.
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.