Tillbaka till verkligheten!

http://everydayhappiness.blogg.se
Nu är alltså ledigheten slut. Har hunnit njuta av Kalix, det fina vädret, min fina familj och god mat. Det har varit fantastiskt fint att njuta och slappna av hela helgen. Både Jim och jag behövde verkligen det. Det har blivit sisådär tjugo mil skoterkörning, god mat, bastu, grillning, kaffe, varm choklad, kattmys, hundmys, en sprakande öppen spis och sovmornar
 
http://everydayhappiness.blogg.se
Katterna fick också följa med på Påskfirandet. Dock är Saga och svärmor inte riktigt överens så hon har inte kunnat slappna av helt och hållet dessa dagar. Vilket märktes när vi kom hem i söndagskväll. Hon låg nämligen utslagen i Jims famn när vi tittade på film och igår morse tog hon en rejäl sovmorgon ihopkurad i bredvid honom med nosen inborrad i hans hand. Det duger nämligen inte att sova bredvid mig eftersom att jag rör mig för mycket.
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.