Välkommen till min trapp!

IMG_2308
 
Jag tänkte visa er min trapp, tidigare skrev jag ju om hur jag tänkte mig att trappen skulle se ut. Trots min vision blev det något helt annat. Men ack så nöjd jag blev! Detta är var en ser när en tittar ner för trappen. Tavlan är från Mio, finns här. Bredvid den fick en lykta jag hade sedan tidigare stå, satte i ett batteridrivet led ljus som en slår på och av med en fjärrkontroll, så himla smart! 

Spegeln är från Jysk, hittar den dock inte på hemsidan så den verkar inte finnas i sortimentet längre. Köpte den för ungefär ett år sedan. Finns en liknande här. Nyckelskåpet kommer från Habo och hittas här.
 
IMG_2299
 
Här är alltså den nya hyllan, från Bruka Design. Som jag tycker om den! Valde storleken 40x80, vilket kan tyckas lite stort med tanke att den hamnar nästintill kloss i ledstången. Men jag tycker att det funkar trots det, den är endast åtta centimeter djup så den "stjäl" inte utrymme. I nuläget är den fylld med lite allt möjligt, några loppisfynd, läppstift från Kosta Boda, ljusstake från Lagerhaus osv. Det är dock snart tid för att julpynta den lite, kanske en tomte får byta plats med den vita dalahästen?
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.