Veckans kvadrat #7

 
En veckosummering var det, för min del bestod förra veckan av fyra träningspass, jobb med några timmars övertid och faktiskt massor av påhitt hemma. Tog mig äntligen tid för att tvätta bort en överfull tvättkorg, tog det pö om pö under veckan och det kändes så himla skönt att ha det gjort innan helgen. Annars brukar alltid söndagar bli tvättdag här hemma. Annars har jag tagit mig tid att baka bröd, plockat i lägenheten och legat i soffan. Har hunnit ladda batterierna under veckan, vilket behövdes. Nu är det bara att ta nya tag!
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.