Veckans kvadrater #4

Fredagsmiddagen skulle intas på ett nyöppnat burgarhak här i stan, Bastard Burgers. Jag beställde burgaren London, sötpotatispommes, cola zero och en aioli dip. Jim däremot, han tog burgaren Texas, sötpotatispommes, vanlig cola och en tryffelmajonnäs dip. 
 
TADAAAAAA, allting ser så himla gott ut! ÄLSKAR sötpotatispommes, burgaren var helt okej. Saftig, men ingen direkt smakexplosion som jag förväntade mig. Aiolin var dock underbar, måste försöka återskapa en liknande hemma. Kommer bli en stående favorit isåfall. 

Jim kände ungefär samma för sin burgare, helt okej men han hade förväntat sig mer. Tryffelmajonnäsen fick dock inte godkänt och jag måste hålla med, dom hade verkligen inte fått fram tryffelsmaken. Mvh två personer som älskar tryffel.
 
Efter maten intagits åkte vi hem, packade lite kläder och styrde sedan kosan mot Kalix. Där träffade vi bland annat denna söta krabat som lärt sig gå upp för trappen till övervåningen, men inte lärt sig att gå ner. Utöver att gosa med henne hälsade vi ju faktiskt på mina föräldrar för att sedan dra vidare till svärisarna, där vi sov över för att på Lördagen åka på Ikea. Men det vet ni ju redan!

Det blev inte fler bilder än detta under veckan, blir skärpning till nästa vecka!
 
 
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.