Detaljer till köket

Kitchen details
 
Jag har faktiskt börjar snegla lite lätt på inredning till köket. Det finns lite saker som jag vill byta ut och vissa grejer har jag velat ha sedan länge men inte känt att jag orkat köpa på grund av att det förra köket inte skulle bli snyggt oavsett. 

Självklart kommer jag köpa småsaker som kökshanddukar och grytlappar, ett av de nöjen en har när en sätter in nytt kök är ju att slänga alla gamla och skitiga grejer en är less på. Dom får liksom åka med det gamla köket. Utöver sådana självklara saker tänker jag mig en ny kökslampa, klocka, grytunderlägg, brickor och pappershållare. 
 
Sakerna ovan är några favoriter som jag minsann tror kommer få flytta in i det nya köket så småningom. Jag längtar så hemskt mycket tills det är klart, det börjar vara lite jobbigt att bo i ett kaos. Vi är inne på tredje veckan av renoveringen, bara fyra veckor kvar!
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.