Nytt - UNE Natural Beauty

Här om veckan kände jag att det var dags att testa lite nya sminkprodukter, gick in på Åhlens utan att veta riktigt vad jag ville köpa. Väl där inne märkte jag att dom sålde ut UNE produkter till 50% rabatt och eftersom jag gått förbi just det sminkmärket otaliga gånger och velat testa några utav deras produkter så passade det sig ju ypperligt! 
 
Tre produkter fick följa med mig hem, en foundation, ett rouge och en eyeliner. 
 
Skin Ideal Youth Serum Foundation ska vara en återfuktande foundation som ska jämna ut hudtonen, ge lyster och ge ett föryngrande resultat. 98,2% av ingredienserna är av naturligt ursprung och certifierade av Ecocert. Jag tycker verkligen om denna foundation, helt klart en ny favorit! Den ger ett naturligt resultat med lätt/medium täckning och återfuktar huden. Vilket passar mig bra som har normal/torr hy. Den måste dock sättas med ett puder för att hålla hela dagen. 239:-
 
Breezy Cheeks Blush i färgen B02 är ett creme-till-puder rouge. Det smälter in oerhört fint i huden oavsett om det appliceras med borste eller med fingrarna. Det har en matt finish och sitter bra på huden hela dagen. Just denna nyans ger en naturlig färg för mig som är mycket ljust i hyn med kall underton. Rekommenderas verkligen! 165:-
 
Smokey Eyeliner E01 är en creme eyeliner som har bra pigment och är lätt att måla med. Det följer med en liten eyelinerpensel som jag dock inte använder. Hur som helst är det lätt att få till en fin vinge samt så håller den bra under dagen. Jag har dock lite oljiga ögonlock så jag måste först pudra innan applicering för att det ska hålla riktigt bra. Den fungerar bra till vardags, om det dock är en festsminkning som ska göras skulle jag nog välja en vattenfast eyeliner. Har använt den i princip varje dag senaste dagarna så jag rekommenderar den starkt! 125:-
 
Jag är mycket nöjd med alla produkter och ser fram emot att testa fler! Ni hittar UNE på exempelvis Åhlens, Kicks och Eleven. 
 
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.