Veckans kvadrater #2

I veckan som gått har det inte alls blivit särskilt många foton tagna med telefonen. Har haft fullt upp med jobb och renovering. Men två stycken kan jag bjuda på i alla fall, det blir dock skärpning så jag kan bjuda på ett antal fler nästa vecka!

Från en solig höstdag i svampskogen. Vi hittade massor av svamp, hela ryggsäcken full. Dessutom fick vi en härlig promenad. Generellt skulle jag säga att det var en näst intill optimal dag. 
 
Den andra och tyvärr sista bilden tog jag faktiskt igår. Mitt i uppsättningen av taket, det skymtar lite kaos på köksbänken .. Dock ska vi fokusera på taket, vi hade fått upp en stor del av det och hade även sågat ut för de infällda spotarna. Nu när ni läser detta har vi faktiskt fått upp ännu mer och blir mest troligt klara idag, om inte någonting väldigt oväntat händer. 
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.