Veckans kvadrater #1

Jag tänkte bjuda er på lite bilder från min telefon som jag tagit nyligen. Just denna gång blir det sju bilder som sammanfattar de senaste tio dagarna ganska bra. Tyvärr finns det ett ganska ihållande katt-tema, vilket jag ber om ursäkt för ifall någon av er inte tycker det är trevligt. 
 
När vi hade köpt innertaket till köket och jag tog mig an jobbet att bära in allting fick jag en kompis. Saga tyckte det var mycket intressant att utforska bilen samt att ha den som utkiksplats. 
 
Liknande procedur upprepade sig mitt i slipningen. Då bestämde sig fröken Saga för att det var dags för mys, vilket innebar att hon kom springande i full karriär för att hoppa upp på mina axlar. Tyvärr blev det inte någon lång mysstund eftersom jag hade massor av jobb att göra. 
 
Tänkte slänga denna påse när jag insåg att den var sjukt tung, hittade då denna krabat där i. Hon tyckte visst att hon hittat bästa stället ever. Det tyckte inte jag. 
 
Tidigare i veckan drog jag med mig lillebror upp på Ormberget för träning. Där gick/joggade vi upp och ner för slalombacken några vändor, för att sedan avsluta med en promenad runt elljusspåret. Luleå visade sig från sin bästa sida med denna solnedgång. 
 
Okej, kan vi bara enas om att denna position inte är helt optimal med tanke på att närmsta golvyta är tre meter rakt ner?
 
En selfie, kände mig antagligen lite ego. Har inte riktigt kommit in i mina vanliga rutiner ännu med jobb, träning, blogg, livet osv. Tycker dock det är fantastiskt att en inte ser hur trött jag är, älska smink. 
 
Spenderade massor av timmar i skogen i helgen. I Lördags plockade vi svamp och lingon samtidigt som vi rastade hundarna. Vi fick ihop ungefär tio liter lingon och ungefär lika mycket svamp. Bra skörd! Dessutom hade vi fantastiskt väder, en riktigt fin höstdag. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.