om ida eriksson

 
hej! mitt namn är ida eriksson. min ambition är att skapa - genom fotografering, pyssel, sömnad eller andra DIY projekt. ibland går det extraordinärt bra och ibland lite sämre - en är ju bara människa trots allt.
 

jag föddes 1992 i kalix och har nu bott i lule i drygt två år. har även hunnit med tre år i ume där jag studerade på umeå universitet. jag arbetar heltid som it-konsult, närmare bestämt utvecklare. vilket innebär att jag sitter och knapprar på en dator varje dag, hela dagarna.

 

att uttrycka mig i bild och text är fantastiskt, därför försöker jag blogga så ofta tiden räcker till. här skriver jag om mitt liv här i lule, det jag skapar, hur jag inreder min lägenhet (och snart mitt hus!), sånt jag läser och massor av andra små ting. ibland kan det vara tomt här, då har tiden inte räckt till. men jag lovar allt alltid återkomma.

ha en fin dag

Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.