ÄNTLIGEN FREDAG!

WOOP WOOP, äntligen är det fredag! Min första arbetsvecka på nya jobbet efter semestern är gjord och jag överlevde. Har även hunnit inse att jag verkligen trivs med att jobba, jag mår så mycket bättre när jag får ordentliga rutiner och gör någonting vettigt om dagarna. 
 
I helgen har jag ingen aning om vad som händer, tror inte vi har några storslagna planer. Förutom på Söndag, då ska jag och Sofia träffas - ÄNTLIGEN. Alldeles för länge sedan. Men om jag skulle gissa blir det några svängar ut till huset, lite inredningsspanande (kanske ett efterlängtat lampköp) och ett antal avsnitt Game Of Thrones.
 
Jag slutade nämligen se serien mitt i säsong 4 och Jim hade endast sett ett avsnitt tidigare, men nu har vi jobbat oss igenom nästan alla säsonger. Vi är i mitten på säsong 6, så vi kommer sakta men säkert ikapp. Någon enstaka vecka till och vi kan börja följa de nyaste avsnitten!
 
Har jag förövrigt nämnt att jag är blond igen? 
 
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.