FLYTT TIPS!

I och med att vi är mitt i en flytt måste jag tipsa er om någonting revolutionerande! Tidigare när Jim och jag flyttat har vi alltid packat våra grejer i vanliga flyttlådor och Ikeas blå plastkassar. Men till denna flytt kan man säga att vi tagit flyttpackandet till version 2.0. Det har alltså skett både genom erfarenhet från min sida (jag har flyttat fyra gånger, detta blir min femte) Jim har nämligen endast flyttat två gånger och har inte riktigt koll på detta med att flyttpacka. 

Till min stora glädje hittade jag något som borde beskrivas som extraordinärt, nämligen en stor förvaringsväska från Clas Ohlson som rymmer hur mycket som helst! Den är otroligt stadig, har dragkedja, rejäla handtag och rymmer hela 145 (!!) liter. Har köpt tre stycken och har lyckats packa ner alla sängkläder, handdukar, sommarkläder, tunna jackor, filtar, prydnadskuddar osv. Alltså listan kan göras väldigt lång med allt jag lyckats få ner i dessa förvaringsväskor. Något som är ännu bättre är priset 39.90/styck, vilket typ är gratis med tanke på alla pengar man lägger på flyttkartonger som ändå inte håller ordentligt. 
 
 
Så om ni är i flyttartagen eller bara behöver bra förvaringsväskor, kolla in dessa!
 
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.