GARDINSHOPPING

[Länk]
 
Det här med gardiner är ju inte alltid så himla lätt. I huset har jag bestämt mig för att ha takskenor (som ungefär alla andra i detta avlånga land) med 2 eller 3 spår så det är möjligt att ha flera lager av gardiner. Med detta som grundtanke snubblade jag över gardinerna på bilden ovan, "Celia" från Ellos. Beställde hem 3 par, dom kommer fördelas ut så att ett par blir i sovrummet och de andra två ska vara i vardagsrummet.
 
Jag hoppas innerligt att det blir bra, hade nämligen inte riktigt råd att köpa så många riktiga linnegardiner som jag faktiskt behöver. Så dessa får duga bra till en början så får jag byta ut dem sen när jag känner att jag har råd. Just nu behöver det köpas så otroligt mycket till huset så man får välja vad som är högst prio. Till dessa gardiner har jag funderat på Ikeas mörkläggningsgardin Majgull i grått eller mörkblått. 
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.