NÄR MAN BORDE SMIDA PLANER FÖR HÖSTEN

I vanliga fall brukar jag alltid ha ett antal grejer jag vill hinna göra på hösten. Det kan vara allt från att fylla kantarellförrådet till att hitta mig själv, eller något annat flummigt. Men denna höst känns det inte som att det behövs, inga uttalade planer behöver skrivas ner eller sägas. Om 18 (!!!!!!) dagar flyttar vi in i vårt helt nybyggda hus. Det innebär att vi ska få det att se ut som ett hem, bo in oss och njuta av att äntligen få flytta till byn vi nu åkt fram och tillbaka till så många gånger att det borde anses ohälsosamt. 
 
 
I övrigt känner jag för första gången någonsin ett typ av lugn. Alltså i mig själv. Visst vet jag att jag måste komma igång och träna på gymmet igen efter semestern men i övrigt känns allting bara bra. På något sätt känns det konstigt, i dagens samhälle ska man ju egentligen aldrig vara nöjd. Men jag tror att jag landat i mig själv i sommar. Jag är lycklig, jag har en fantastisk sambo som jag stundtals blir galen på men för det mesta har vi roligt tillsammans. Vi har en del gemensamma mål och sedan stöttar vi varandra i vad vi själva vill uppnå.
 
Ja detta blev ett himla konstigt inlägg. Men det jag egentligen ville säga är att jag mår himla bra just nu och är otroligt tacksam över det jag har.
 
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.