några instagrambilder

jag tänkte att vi kan kolla lite på mina senaste instagrambilder. se vad jag pysslat med de senaste veckorna. 
 
 
Jag har varit i Ume och hälsat på Emilia. Hon har årets bästa selfie fönster + gardin, var tvungen att ta tillfället i akt och ta lite selfies alltså. Utöver det var helgen AMAZING, alltid lika härligt att åka dit.
 
Rangen har öppnat, vilket innebär att Jimsan och jag åker dit många kvällar i veckan och slår några hinkar. Så vi är redo för säsongen, har dock insett att jag måste greppa om mina klubbor.
 
Vi har lagat massor av mat som vanligt. Eller vi och vi, Jimsan så klart. Jag lagar i princip aldrig mat, det är en sådan lyx att ha en sambo som älskar att stå i köket. 
 
Har legat endel i soffan, precis som alltid har jag en kattkompis med mig. Saga tackar sällan nej till lite soffsovande, henne kan man lita på.
 
Åt livets smörgås till lunch för några helger sedan, smörslungade rödbetor, sallad, något annat grönt (?), getost och lite gräddfil. Alltså HIMMELSKT gott.  
 
Ja det var alltså lite av min verklighet de senaste veckorna, kanske inte så spännande enligt vissa. Men ack så trevliga enligt mig.
 
 
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.