projekt hatthylla

 
Då Jim och jag gärna bygger och pysslar har vi kommit fram till att vi ska bygga en egen hatthylla som kommer optimeras efter det lilla utrymme vi faktiskt har i vår framtida hall. Jag har plockat ihop lite delar och gjort ett litet kollage över hur jag vill att den ska se ut, är dock lite osäker på konsolen. Vet inte om jag vill ha vanliga i trä som jag målar eller de som är på bilden. Tanken är ett vanligt hyllplan i färgen Industri från Beckers, en klädstång i krom och några krokar under hyllplanet. Enkelt och snyggt - tror jag!
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.