syjunta och sommarskor

Tidigare i veckan hälsade jag på Sandra efter jobbet, där väntades god middag, syjunta och blomvård! Tre kuddar hjälpe jag henne att sy av tre otroligt fina tyger från Afroart. Dom blev så himla fina, nu kan hon dessutom sy tre kuddar till då det blev tyg över och kan nu knepet att sy otroligt enkla men fina kuddfodral.

Vi lyxade till det lite genom att dela på en cider, den serverades även i vitvinsglas för att göra det hela lite lyxigare. När kuddarna var klara blev det dags för lite blomvård, massor av blommor fick ny jord och större krukor. Nu kommer det blomstra så fint på hennes fönsterbrädor! 

Det var en välbehövlig kväll, att jag hittat en så fin vän som ger så otroligt mycket energi!
 
I veckan har jag tagit fram sommarskorna, mina älskade Vans. Världens bästa skor, så sköna och passar till allt. Jim tycker inte om dem, men vad gör det egentligen?! Det är ju ändå jag som ska bära dem. Äntligen börjar försommaren vara här, solen värmer och vi håller på att tina fram ur vinterns dvala.
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.