Kontoret: Innan | VARNING FÖR KAOS.

IMG_9477-2
Detta var synen när en tittade in genom dörren - KAOS. Allting vi inte visste vars vi skulle ha åkte in dit.
 
IMG_9476
Jims skrivbord/gamerhörna. Alltså tillåt mig att kräkas lite på den blommiga tapeten.
 
IMG_9481
En närbild på kaoset, som om det inte var nog med den första bilden.
 
IMG_9480
Det enda fina där inne var denna byrå, och den blev intryckt i ett hörn. Inte ok.
IMG_9479
En liten del av min hörna, även här massor av kaos. Lite mer kräk på denna tapet.
 
IMG_9478
MVH Skrivbordet med största KAOSET. Samt en hälsning från Saga.

Med dessa bilder så kanske ni förstår att sämre kunde det i alla fall inte bli. Snart får ni se hur det ser ut nu!
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.