Höstinspiration

Fall inspo.
 
Precis som alla andra årstider blir en ju väldigt peppad på att införskaffa lite nya kläder och skönhetsprodukter. Det är precis som att en vill åt en liten nystart vid varje årstidsbyte för att en ska kunna vara den bästa versionen av en själv. För min del är det sakerna ni ser ovan som skulle behöva flytta in i min garderob inom en snar framtid.

Som ni ser har jag inte en speciellt unik klädstil, försöker dock köpa lite mer kvalitetsplagg nu för tiden. Vilket blir dyrare men som håller så mycket lägre. I höst kommer jag satsa lite mer på ett par rejäla skor, ett par kvalitetsjeans och en mjuk stickad tröja i kashmir. Senare under hösten/vintern kommer jag även komplettera med mössa, handskar och halsduk i antigen ull eller kashmir.
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.