Första advent

http://everydayhappiness.blogg.se
Äntligen får vi tända det första av de fyra ljusen. Här tänds det första ljuset med gröttallriken i högsta hugg, julmusik spelandes lågt i bakgrunden och Nyhetsmorgon på tv'n. Helt enkelt en optimal Söndagsmorgon med ett extra plus i kanten! Sen kommer dagen definitivt spenderas på stan eftersom det faktiskt är skyltsöndag, ska bli så himla mysigt att gå omkring och titta i lite affärer, ta en kaffe på Espresso House och se alla pyntade skyltfönster.

Jag hoppas ni får en fantastisk första advent!
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.