Serier jag följer just nu

Luke Cage är serien jag började följa av en slump. Fick den som förslag på Netflix och drog igång ett avsnitt och därefter var jag fast. Det är en del av Marvel serierna som finns på Netflix och jag tycker den är riktigt bra gjord. Spännande, lätt att hänga med i och bara allmänt bra. Har bara ett avsnitt kvar så jag hoppas att det bjuder på ett bra avslut, sen håller jag även tummarna att det kommer en till säsong! 
 
Jag antar att typ ingen missat att den svenska serien Midnattssol har startat på SVT. Än så länge har bara två avsnitt kommit ut men jag tycker den än så länge är riktigt bra. Det är kul att den är filmad här uppe eftersom en känner igen sig en del då. Det enda som är drygt är att en måste vänta en vecka mellan varje avsnitt. Önskar jag kunde avverka avsnitt efter avsnitt direkt, men den som väntar på något gott ..
 
Sist men inte minst Homeland, jag har precis upptäckt denna lilla ädelsten. Antagligen sist av alla som vanligt .. Är inne på säsong två och än så länge är den bra, ibland lite seg men det går oftast över rätt så snabbt. Den är dock inte av karaktären att "jag måste se alla avsnitt nu nu nu", utan jag slår igång ett avsnitt om jag orkar på kvällen osv. Totalt verkar det finnas fem säsonger på Netflix så jag har ju endel att titta på, men det är ju inte direkt något negativt!

Har ni några serietips?
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.