.. och där kom kaoset!

 
I detta nu känner jag att kaoset officiellt är här. Katterna och jag har inte bott hemma sedan förra Onsdagen pga att golvsliparen var där första gången förra veckan på Torsdag och Fredag men nu ska göra om allting imorgon, alltså lever jag i en resväska, katterna vill bara ut (eftersom vi inte är hemma får dom inte gå ut) och det finns absolut inga rutiner. I vanliga fall brukar jag veta vad jag vill skriva här varje dag, bilder redigeras, inlägg planeras och jag spenderar några timmar framför datorn och strukturerar upp lite. Det jag egentligen vill förmedla är att ingenting är som det borde och allting blir lidande.

Jag får inte upp några bra inlägg här, träningen har lågprio (tar mig bara iväg på kvällspromenader) och jag känner verkligen i kroppen att jag är i obalans. Sover inte ordentligt, katterna är oroliga vilket stressar mig, jag är orolig över att den andra slipningen inte heller ska bli bra .. åååh. Jag orkar inte. Usch vilket evigt klagande det blev här. Men jag kände att det är lika bra att vara ärlig, att jag inte medvetet sackar efter med inläggen här osv. 

Hoppas däremot att ni har en fin dag!
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.