Menu - Wire series

http://everydayhappiness.blogg.se
För några veckor sedan hade en inredningsbutik här i stan 30% på hela sortimentet. Jag åkte dit och fyndade bland annat denna goding som jag tittat på i över ett år men varit för snål för att köpa. Om ni är nyfikna hittar ni den här.  
 
http://everydayhappiness.blogg.se
En gullranka fick äran att pryda min nya piedestal, nu hoppas jag att den växer sig stor inom en relativt snar framtid. Hur som helst är jag supernöjd och Jim tyckte även han att den var snygg.
 
Dessutom är både själva krukan och ställningen i pulverlackat stål, så den går lika bra att ha utomhus som inomhus. Kanske får den flytta ut på verandan till huset när vi flyttat in och då får krukan bytas ut mot en oljelampa. Det vore ju fantastiskt fint!
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.