Det hände en grej!

Under tiden jag varit totalt frånvarande har det hänt massor kan jag lova, jag tänkte dock att vi kan ta en sak i taget. Det vi börjar med är egentligen det största och det är att Jim och jag har köpt hus! Ett hus som inte ens finns ännu, för det är ett helt nybyggt hus. GALET.
 
Såhär kommer alltså vårt hus se ut från framsidan. En 1,5 plans villa med röda takpannor och en liten veranda. Huset kommer från Smålandsvillan och heter "Villa Kalmar". 
 
På baksidan kommer en takkupa finnas och massor av fönster. Jag blir så lycklig när jag tittar på dessa bilder. Det känns så overkligt, vi kommer bo i vårt nybyggda hus innan året är slut. Än en gång, GALET.
 
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.