en helg av skidåkning, solsken och mjölksyra

Min helg har spenderats i denna utstyrsel och jag har befunnit mig i Levi, Finland. Har varit på skidresa med några kollegor och vi har njutit av en fantastisk helg här. Torsdag till Söndag spenderade vi med solskenet gassande i backen, ben som var stumma av mjölksyra och massor av skratt. I skrivande stund hettar ansiktet, så lite färg kanske en har lyckats få.
 
Jag har aldrig tidigare varit i Levi men jag föll pladask. Nästa års skidsemester med familjen kommer definitivt bära av dit. Det fanns många backar och många liftar, vilken gjorde att systemet svalde så mycket folk att allting bara flöt på hela dagen. Inga långa köer och lagomt mycket folk i pisten. 
 
I sittliftarna fick en passa på att värma strupen lite lagomt, två små Jägermeister fanns självklart i fickan. Har alstrat massor av energi denna helg, trots tidiga uppstigningar och sena kvällar/nätter så har batteriet ändå laddats. Vaderna känns som betongklumpar men trots detta är humöret på topp och det finns ork i kroppen. 
 
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.