OM MIG

IMG_9734
 
Hejsan! Ida Eriksson heter jag, är tjugotre år gammal. I Luleå på åttiosex kvadratmeter fördelat på tre rum och kök bor Jim, jag och våra katter Sid och Saga. 
 
Hur beskriver jag mig själv, jo som en spontan och kreativ person. Har ofta många projekt på gång och flera som står på kö. Pyssla, sy, baka, rita, spana på inredning, promenera, läsa, fotografera, spela fotboll och sticka är något som jag håller extra kärt. Något av detta är det jag oftast viger mina kvällar och helger åt. På dagarna jobbar jag som IT-konsult, vilket för just mig innebär att jag knackar kod dagarna i ända. Då handlar det oftast om Webbutveckling samt server-side programmering mot SharePoint 2013.
 
Här vill jag förmedla glimtar ur mitt liv, det som är fint eller fult, roligt eller tråkigt beroende på humör. Mer specifikt kan det handla om detaljer ur mitt hem, mina vardagsbestyr, pyssel jag håller på med, större DIY projekt eller bara funderingar och åsikter. Jag hoppas verkligen du tycker om denna pyttelilla delen av internet som jag tar upp.
 
Du hittar mig även här:
→ Twitter
→ Instagram
→ Pinterest
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.