Nykomlingen i kopparskrud!

IMG_9459
Förra veckan tog jag en tur ut till Gammelstad och Wika Möbler. Jag hade ett mission, dvs köpa denna underbara hylla.
 
IMG_9465
En stringhylla i modellen pocket, 975 riksdaler fick jag pröjsa för denna skönhet. Valde att köpa den i kopparfärg, lite galet, trendigt men helt rätt!
 
IMG_9468
Nu hänger den så fint i det tidigare så tomma hörnet.
 
IMG_9469
Har pyntat den lite provisoriskt, har inte riktigt bestämt mig vad jag vill ha på hyllan. Hittade en superfin ljusslinga på Clas Ohlson för 79:- som är supersmå ledlampor på en kopparfärgad ståltråd som jag virat runt en av gavlarna. Ger precis lagomt dekorationsljus. 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.