En blöt och grå dag som denna ..

IMG_1195
.. drömmer jag mig tillbaka till dagarna i Björkliden. Lapporten är alltid fantastisk, underbara, vackra natur. Jag förstår mig inte på folk som hellre åker en vecka till Turkiet istället för till fjällen. Hallå, vi har världens vackraste land. 
 
IMG_1208
Till mysiga kvällar i en skidstuga med en mini-tv, bastu och trötta ben. Med massor av skratt pga övertrötthet. 

IMG_1254
Strålande solsken, offpiståkning och mjölksyra. Jag vet inte riktigt hur en med rättvisa kan beskriva detta, för mig är detta frihet. Kasta sig ned för berget, känna solen mot ansiktet och bara åka. Låta benen fyllas av mjölksyra, känna hur hjärtat pumpar och inse att livet är ganska bra. 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.