Min julafton

Det blev inte många foton på julafton, men jag tänkte visa er de få som faktiskt finns!
 
 
IMG_2438
Under granen fanns det som vanligt några julklappar, inte så fastligt många med tanke på att vi bara var fyra. 
 
IMG_2447
Eftersom det var riktigt dåligt väder ute fick Jim och jag underhålla oss på annat sätt. Det resulterade i att vi drog fram hans gamla SuperNintendo och spelade Mariokart, Donkey Kong och NBA. Sjukt svårt men ack så roligt!
 
IMG_2459
Efter Kalle Anka var det dags att duka bordet, vilket blev min uppgift. Jag får oftast göra det eftersom jag inte alls är särskilt duktig i köket. Det ljusnade inte på hela dagen så alla bilder är ganska brusiga pga högt iso tal - sorry!
 
IMG_2462
Julmaten dukades upp i köket, ett ganska litet sådant. Vi har bara precis det vi tycker mest om, alltså ett litet men lyxigt julbord.
 
IMG_2465Hela dagen fanns det godis uppdukat, jag hade kokat knäck, gjort ischoklad och köpt skumtomtar. Svärmor och svärfar stod för nötter, torkade fikon, ost och kex.
 
Efter maten spenderades resten av kvällen i soffan där vi pratade, tittade på tv och så blev det lite kattmys. För de två små rackarna fick ju såklart hänga med och fira jul i Kalix dom också. Mina julklappar var hur fina som helst, är så himla tacksam för dem. På juldagen åkte vi till mina föräldrar för att fira en andra gång, vilket också var mysigt. Dock fotade jag ingenting då så det finns det inga som helst bildbevis på. 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.