underbara fredag

Dagen innehöll bland annat ett besök hos sjukgymnasten, utöver det var det jobb som gällde. Precis som vanligt. 

Solen sken och Luleå gnistrade. Så otroligt vacker stad. Lyckos dom som fick vara ledig en dag som denna, det kryllade av folk på isen. Helt i sin ordning!

Kvällen bjöd på restaurangbesök på Allstar och efterdrink på Fabriken med några tjejer. Mycket trevlig kväll! Personligen körde jag bil så det blev alkoholfritt för min del.

När de andra tog ett glas Prosecco blev det en latte för mig, mumsigt! Kvällen avslutades just innan 23. Sen bar det av hem, ligga i soffan ett tag och sen sova. Mycket fin fredag!
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.