fullt ös medvetslös

Denna vecka är helt galet hektisk, inte på jobbet utan på det personliga planet. Vi har hur mycket som helst som måste fixas, vi ska träffa folk, ringa massa samtal, ta in offerter och allmänt projektleda hela husbygget. Känner att en skulle kunna jobba heltid med detta just nu för att få allting att flyta och ha koll på allting. 
 
Att jag dessutom är lite krasslig gör inte det hela bättre, men planen är att ikväll åka till Kalix och hämta släpvagn och motorsåg. Imorgon kommer det nämligen en trädfällare till tomten som ska ta ner alla träd utom två på tomten, sen ska vi kvista alla träd, köra bort allt ris och såga upp träden så vi senare kan klyva dem till ved. Hela helgen kommer alltså bestå av hårt slit, vilket småfebriga kropp med halsont inte allt är sugen på. Men det måste minsann bli gjort!
 
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.