en liten livsuppdatering

Idag tänkte jag berätta om något mycket spännande, har vetat om detta nästa en månad men det har fått sjunka in ordentligt och mycket praktiskt har avklarats. Så nu känns allting så himla bra, spännande och roligt! Det är nämligen så att jag ska byta jobb, jag sade upp mig från mitt nuvarande jobb i början av Månaden för att börja jobba på ett nytt IT Konsultbolag efter sommaren. För mig innebär det att jag fortfarande kommer jobba som IT Konsult, dock med nya arbetsuppgifter. Istället för att utveckla kommer jag nu jobba med kravhantering och uppdragsledning. Vilket egentligen innebär att jag kommer jobba ännu närmare kunden, vilket är precis det jag vill göra.

Jag är otroligt pepp på nya utmaningar, det kändes som att detta behövdes. När jag slutar mitt nuvarande jobb i Augusti kommer jag ha jobbat där i ganska precis 3 år, vilket för mig känns som en ganska lagom tid. Jag tänker försöka ha ett 3-5 års intervall på varje jobb, för att konstant utvecklas och bli riktigt bra på det jag gör. 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.