planering av badrummet

Badrummet i huset ser ut som ovan när det kommer till placering av möbler, fönster osv. Kommod, spegelskåp och takdusch kommer vara de som syns på bilden. Det är nu dags för oss att välja kakel och klinker, vi är inte helt eniga men det går sakta men säkert framåt. 
 
Jag är dökär i vanligt 15x15 kakel med ljusgrå fog. Tycker det kan bli aningen hårt och grafiskt med mörk fog, speciellt med tanke på att Jim helst vill ha mörkt golv, antingen klinker eller mosaik. 
 
Som diskussionerna går nu är Jim inne på svart hexagonmosaik eller svart marmor. Jag är definitivt med i den planeringen, tycker det är riktigt fint. Däremot ändrar vi oss stup i kvarten känns det som. På Måndag har vi ett möte med företaget som ska göra hela badrummet och då har vi möjlighet att se massor av olika typer av kakel och klinker och kan då jämföra dessa. Det ska bli otroligt kul att se vad vi kommer fram till, hur som helst kommer det bli fint. Det vet jag redan, vi är ett otroligt bra team när det kommer till inredning.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.