Badrumsrenovering

 
Detta är hur vårat snart fina badrum ser ut, jag börjar ärligt bli ganska less. Har varit utan dusch och tvättmaskin i två veckor nu. Det är ett riktigt pusslande och man måste tänka både en och två gånger gällande kläderna, det går inte att slösa med plaggen! Men har vi tur så kommer mattläggarna och spacklar nu i veckan så snart kanske vi får tillbaka det!

Som jag tidigare skrev har vi valt att sätta in våtrumstapet och golvmatta, vi har valt golvet 'Black Oak' från Tarkett och tapeten 'Super Soft White'. Vi kommer hålla oss till svart-vitt-grått på de fasta möblerna. Sedan kommer färgklickarna komma från handdukar och annan lös inredning. Tror det kommer bli snyggt, men något kommer man väl lära sig. Det är ju ändå både det första vi någonsin renoverar samt det första badrummet vi renoverar. 
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.