Veckans kvadrater #6

Denna vecka har jag dokumenterat dåligt, blä. Har i alla fall varit i Kalix i helgen, där var det riktigt kyligt. Vaknade upp på lördag och insåg att termometern visade -19.5 och jag var tvungen att titta igen. Men det stämde! 

 
Som tur var hade jag tagit fram vinterskorna dagen innan, så fötterna höll sig varma. Tycker så himla mycket om mina vinterskor, skulle dock vilja komplettera dem med ett par svarta curlingkängor också. Bara för att dessa tyvärr inte passar så himla bra till allt. 
 
En skogspromenad bjöds det på, då var vi påpälsade kan en säga. Vinterskor, täckbyxor, tjock jacka, halsduk, mössa och lovikka vantar. Efter en sisådär tjugo minuters promenad var vi ändå stelfrusna och hundarna var trebenta. Så då gick vi raskt tillbaka till bilen för att åka hemåt. 
 
Annars har jag mest myst med denna donna, så himla mysig mellan varven. Annars är hon närmast skogstokig, fullt ös kan en säga. Det är tur att hon har två äldre damer i flocken som kan visa var skåpet ska stå, annars vette tusan vad hon skulle kunna hitta på för hyss!
 
Okej, det var veckans kvadrater. Eller kanske mer rätt helgens kvadrater. Hur som helst, en ny vecka är igång som jag vet kommer innehålla mycket jobb för min del. Men jag håller ändå tummarna för att den kommer bli bra!
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.