Nyinvestering: Höstskor!

För några veckor sedan insåg jag att ett par nya höstskor skulle passa bra eftersom dom jag hade sedan tidigare höll på att falla sönder. Satt och kollade runt på det kära internetet och hittade två par som jag tyckte om. Mitt kriteria var att inget par skulle vara gjorda av något animaliskt, försöker banta ner på alla sådana produkter. Använder ju såklart det jag redan har men det som behöver ersättas kommer från och med nu inte innehålla några animaliska produkter. 

Det första paret är detta från Anna Field, jag beställde dem från Zalando. Här har ni länken om ni vill in och kika. Dom är blanka och enligt mig supersnygga, till en enkel outfit passar dom perfekt och ger något lite extra. 399 riksdaler gick dom loss för.
 
Det andra paret, även dessa från Zalando. Länken har ni här. Av märket Even & Odd och är lite mer "alldagliga" än det första, men även dessa tyckte jag om. Passar optimalt till en jeans och stickad tröja-dag. Dock måste jag gå in dessa lite mer, dom ger mig nämligen ännu lite skavsår. Även dessa gick lös på 399 riksdaler och jag är faktiskt oerhört nöjd över att ha investerat i två par skor för mindre än vad jag fått betala för ett par i skinn eller mocka, dessutom känns det bra att inte gå omkring i något gjort av ett stackars djur. 

ps. Jag hoppas ingen tar illa upp för att jag valde att inte köpa ett par skor gjorda av animaliska produkter. Alla får göra precis som dom vill, jag dömer ingen för deras val.
 
 
 
 
 
Tjugofem år gammal Luleåbo. Här skriver jag om mina renoveringsprojekt, saker som är fina/ofina, mina katter, olika typer av DIY, lite skönhet, inredning och en hel del funderingar. Jag hoppas ni vill hänga med!

Tre saker jag gillar: Snö, katter & krispig luft.